14.11.01

 
 

  
 
 
 
 
Halloween!! Åkte till en butik efter skolan i torsdags och köpte varsin fierce costume. Killen i min business klass som jag dejtar hämtade upp oss där sen och tog med mig och Lina till Long Beach där vi mötte upp en annan klasskompis till oss och en till kille för att dricka margaritas. Gick på Dark Harbor sen också och blev skrämda. Dark Harbor är ungefär som det de har varje år på Universal Studios med olika mazes. 
Och igår var det Halloween!! Vi åkte till Hollywood Hills först och hamnade på en förfest i ett helt insane mansion! Sedan åkte vi vidare till 1Oak och klubbade ett tag. Så typiskt att det regnade igår också! Det regnar aldrig här men just igår så bestämde sig tydligen vädergudarna för att det var dax!
 
Skulle ha pluggat hela dagen idag men har varit halva dagen hemma hos killen och degat. Och nu sitter jag och bloggar i stället för att göra lite faktisk nytta! Så nu tänkte jag faktiskt att jag skulle försöka mig på att skriva ett bra nytt speech till på tisdag. Usch!
 

Kommentera här: