14.11.07

Har precis suttit och plöjt igenom första provet i Macroekonomi. Vill typ spy på hur svårt det är, spy på hur läraren är så jävla virrig och blää! Jag och Lina har hällt upp ett glas vin och tar igen oss lite. Haha. Ska titta lite på Paradise Hotel nu också. Har missat så många avsnitt nu så det måste tas igen!
Är ledig från skolan på tisdag då det är Veterans Day och det innebär att jag får en vecka "ledigt" från skolan. Min moster kommer hit på söndag och stannar till på tisdag och det ser jag fram emot så mycket!! Ska bo på hotell och bara mysa och göra L.A osäkert! Haha
 
Var med min boo i Long Beach igår också på date night. Imorgon har hans kusin 30 års fest som jag ska haka med på. Snacka om att bli introducerad för familjen direkt! Haha. Men åh vad fin han är! Dör lite grann på det!
 
 

Kommentera här: