14.10.12

Idag har jag haft riktig bakisångest, eller vad man nu kan kalla det. Satt och plöjde igenom ett personlighetstest för engelskaläxan och fick en liten livskris. Kände hur jag längtade hem till mamma, pappa och Skellefteå och pratade om sorgliga saker om döden och husdjur med Lina så att vi båda grät. Haha. Har varit halvt nedstämd ett tag nu, men det är väl mina kvinnliga hormoner som spökar. Istället för att sitta och grubbla på en massa saker om hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden, så borde jag bara fokusera på var jag är nu. Jag måste i alla fall gå klart skolan, prio ett. Sen får jag ta det som det kommer. Sluta känna stress över allt. Var jag vill bo och vad jag vill göra kan jag fokusera på senare när den här epoken i mitt liv är över. Jag måste sluta vara en sådan rastlös själ! Deep talk, deep talk..
 
Hur som helst. Vi har hittat vårt nya ställe nu när Hemmingways har "dött." The Argyle! Jag Sandra och Jennifer åkte dit i fredags och polade oss med deras host. Så vi åkte tillbaka dit igår igen, jag Sandra och Lina. Svinkul, men idag har jag nog förlorat några hjärnceller.. 
 
 
 
Den här snubben åkte förbi oss och vinkade, vi vinkade tillbaka, så han vände om och stannade till framför oss och började posa. Och Jennifer hoppade i och posade hon med. En helt vanlig fredagkväll.. 
 
 

Kommentarer:

1 Sussi:

Men du vet, Sverige o Skellefteå finns alltid kvar. Njut av tillvaron och allt du upplever just nu! Här börjar hösten o mörkret att lägga sig... Kan tänka mig att du har det bra mycket bättre. Sköt om dig. Kram Sussi!

Kommentera här: