14.10.14

Hösten har officiellt kommit till L.A! Det är kaaaallt. Ni vet när man känner hur sommaren helt plötsligt tagit slut. Från en dag till en annan. När luften blir kyligare och man inte längre kan gå ut utan en tjocktröja. Precis så känns det nu. Samtidigt så känns det ändå lite halvmysigt med höst måste jag säga (Trodde aldrig att jag skulle säga något sådant.) Jag ser fram emot hösten här och ser ännu mer fram emot jul/nyår. Självklart ska det bli tråkigt att inte fira jul hemma i Sverige med min familj, men jag vet att vi kommer att ha det himla mysigt här. Och nyår firas förhoppningsvis i New York med mina pinglor till sambos. 
Så nej, som jag skrev innan så ska jag inte stressa med mitt liv. Jag har det ändå riktigt bra som det är nu!
Bild:Google
 
 

Kommentarer:

1 Papa J:

Jag skulle också tycka att det var halvmysigt med höst om vi också hade runt 20 grader varmt 😉 istället för 0 grader 😤

2 MATILDA:

jag vill ocksååå till new york över nyår :( buäääk varför är man fattigast i världen för hahah puss saknar dig finis

Kommentera här: