14.10.24


Sandra ska på date så jag och Lina kör på myskväll ikväll. Inte helt fel det heller. 
Vet att jag har varit dålig med uppdateringar nu igen. Har tänkt blogga men skolan har kommit mellan. Inte så kul att blogga när man inte gör något. Vad ska man skriva lixom? "Jaa idag har jag pluggat.. Inget annat!" Kul? 
 
Förra helgen var vi ute och slirade i alla fall. Gick till Roosevelt och mötte upp en kille jag träffat via tinder (haha den appen alltså!) och det var väl det roliga den helgen. Hade mitt speech i tisdags också som jag suttit och gruvat mig över men det gick kanonbra! Wohoo! 
 
Nej nu ska vi dricka lite mer vin och berätta spökhistorier för varandra. Eller Lina ska berätta spökisar för mig. Haha


Obs. Ej killen på bilden som jag träffat om ni skulle tro det. Tänkte bara kargöra ;)

Kommentarer:

1 Sussi:

Bra där! Ladda upp med spökhistorier.. det är ju snart Halloween :)

2 sandra:

Men VEM var killen från tinder då?!

Kommentera här: