14.09.24

Har haft sjukt mycket going on i veckan. Pappa och mamma är på besök sedan förra tisdagen efter ett 14 timmar försenat plan och det är så mysigt att ha dom här! Har gjort mitt bästa för att kunna kombinera skolan, plugg och umgänge med dom. Känner mig så sjukt trött nu bara! De åker hem på fredag igen och tanken var väl att jag skulle möta upp min kompis David i Vegas i helgen och sen kommer han hit till oss och sover i några nätter. Full besöksrulle! Missförstå mig rätt, men det ska bli skönt när alla besök är över. Haha
 
 
 
Tog med de en sväng upp till Griffith Park Observatory förra onsdagen och tog en titt över L.A bl.a
 
 
Torsdagskvällen åkte vi ner till Santa Monica och åt och drack på Ma´kai och avslutade kvällen på SangriLa´s rooftop bar
 
 
Lördags tog jag ut de och åt på Chaya.
 
 

Kommentera här: